een eindje op weg - Reisverslag uit Aleppo, Syrië van Abram - WaarBenJij.nu een eindje op weg - Reisverslag uit Aleppo, Syrië van Abram - WaarBenJij.nu

een eindje op weg

Door: Abram, Sarai en Lot

Blijf op de hoogte en volg Abram

10 Maart 1000 | Syrië, Aleppo

10 maart 2000 voor Christus

Beste volgers,

Een heel kort berichtje van ons. We hebben maar kort internet. Tot mijn verbazing is alles tot nu toe goed gegaan. We hebben voldoende te drinken en te eten en we komen elke dag een stukje verder. We reizen richting Egypte, maar ik weet nog niet waar God ons heen brengt, en of we er al bijna zijn of dat we nog weken moeten reizen. Maar ik weet dat Hij met ons mee gaat. Ik heb een foto toegevoegd van een van de dromedarissen bij een mooie zonsondergang.. Later meer.

Groeten, Abram, Sarai en Lot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Aleppo

Abram

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 1022
Totaal aantal bezoekers 4389

Voorgaande reizen:

05 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: